[Kép]

Hogyan is működik?

- Először a játék indító (tanár) gépén kell létrehozni egy csoportos játékot. Bármely modulban (A1,A2,stb.) bármely kategóriát ill. szólistát kiválasztva. Ki lehet választani saját szólistát és letöltött szólistát is! Ehhez a játékhoz tudnak majd csatlakozni a játékosok (diákok).
- A játék indító (tanár) kapni fog a programtól egy játék azonosítót, amelyet meg kell osztania a játékosokkal, akár szóban vagy pl. táblára felírva.
- A játékosok ill. tanulók csatlakoznak a játékhoz a megadott kóddal.
- Ha mindenki csatlakozott a tanár elindítja a játékot és a diákok játszanak, versenyeznek, izgulnak, hogy ki lesz a győztes.

Tanár gépén: ki kell választani azt a szólistát, amelynek szavaiból a program készít egy tesztet. Pl. a B2-es modulból minden szót kiválasztva.


[Kép]


Tanár gépén: a tanulás indításánál a csoportos játék lehetőséget kell választani


[Kép]


Tanár gépén: két fajta versenyt lehet indítani: a csoportos játék, amelyet helyben, az osztályteremben játszanak. És a házi feladat szerű versenyt, amelyet otthon játszanak a diákok.
Most az osztályteremben játszható játékot nézzük:


[Kép]


Tanár gépén: A feladatok számát kell csak beállítani és kiválasztani, hogy a három feladat típus közül melyikkel játszanak a diákok. (Tanulás kiválasztással angol-magyar, magyar-angol, tanulás szópár kereséssel)


[Kép]


Tanár gépén: a játék létre lett hozva, a program generált egy játék kódot. Ennél a pontnál kell szólni a diákoknak, hogy melyik kóddal tudnak bekapcsolódni a játékba.


[Kép]


Diákok gépén: nekik a program főablakában, alul a játék ikonra kell kattintaniuk. És a megjelenő ablakban megadják a nevüket és azt a játék kódot, amelyet a tanár mond.


[Kép]


Diákok gépén: csatlakoznak a játékhoz, meg kell várni, míg mindenki csatlakozik.


[Kép]


Tanár gépén: közben a tanár gépén is ugyanaz jelenik meg, látja, hogy hányan csatlakoztak.


[Kép]


Tanár gépén: ha megvan a létszám, akkor indulhat a játék


[Kép]


Tanár gépén: tanár elindította a játékot, a képernyőjén megjelenik, hogy kik végeztek a teszttel


[Kép]


Diákok gépén: pár másodpercen belül automatikusan elindul a játék a diákok gépén. Nem fontos egyszerre kezdeniük, a program feladatonként külön számolja mindenkinél a pontszámot: eltelt idő és helyes válaszok alapján. Minden feladat 1000 pontot ér. Ebből 500 pont a helyes válaszért jár, 500 pont az idő alapján kapható.


[Kép]


Diákok gépén: amikor a diák kitölti a tesztet megjelenik neki, hogy összesen hány pontot kapott. Ekkor meg kell várnia még, hogy a többiek is végezzenek.


[Kép]


Tanár és diákok gépén: megjelenik az eredménytáblázat. A tanár az első 5 helyezettet látja, a diákok szintén. Ha a diák nincs benne az első 5 helyezettbe, akkor hatodik helyen kiírja, hogy ő hányadik helyezett. Azért csak az első 5 helyezett látható, hogy a rosszul teljesítők ne szégyenüljenek meg.
A diákok gépén ki is lehet értékelni az eredményt az alul megjelenő nyomógombra kattintva.


[Kép]


Tanár gépén: a tanár látja az eredményt, amelyből következtetni tud, hogy melyik szót érdemes jobban begyakoroltatni.


[Kép]


Diákok gépén: ugyanaz, mint előbb, a diák is látja az eredményt, de a diák látja a kérdésekre adott saját válaszát is.


[Kép]


Tanár és diákok gépén: rákattintva a feladat sorára a tanár és a diákok is látják, hogy arra a feladatban átlagosan hogyan válaszoltak a többiek.
Ezután a diákok gépén kérhető a programtól a gyakorlás lehetősége, akkor a 3 leggyengébb szóval a program készít 3-4 feladatsort. Minden diák azokat a szavakat gyakorolja be, amelyet ő személy szerint legkevésbé tudott.


[Kép]


Tanár és diákok gépén: a játékból kilépve később is visszakereshető, hogy mely játékban vettünk részt milyen eredménnyel.


[Kép]


Izgalmas tanulást kívánunk!